Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv

7 ēdieni, ko nekad neēstu uztura speciālisti

Diētas
2022. gada 26. augustā 06:28 2022. gada 26. augustā 06:28
  Jauns.lv

Saldinātas aplejamās auzu pārslas

Foto: Shutterstock

Šāda tipa produktā ir līdz pat 14 gramiem cukura salīdzinājumam, parastās auzu pārslās – 0-1g. “Ieteicams, lai pievienotā cukura daudzums nepārsniegtu 25 gramus dienā. Tas nozīmē, ka ar vienu 150 kaloriju auzu pārslu iepakojumu jūs jau esat apēduši pusi no dienā nepieciešamā cukura daudzuma!"

Turklāt ātri vārāmajām/aplejamajām auzām ir augstāks glikēmiskais indekss nekā parastajām auzām (66 pret 55), kas nozīmē, ka jūsu organisms tās sadalīs ātrāk un cukura līmenis asinīs paaugstināsies vairāk. 

5 /7

Citi šobrīd lasa

Princis Harijs zaudē tiesas prāvā pret Apvienotās Karalistes valdību 2
Haiti no cietuma izlauzušies 4000 ieslodzītie
Raidījums: Vaivods piedāvājis 50 tūkstošu eiro lielu kukuli Satiksmes ministrijas darbiniekam 3
Pievienot komentāru