Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv
Elīna un Džilis. (Foto: no izdevniecības Rīgas Viļņi arhīva)

Pāris, kas provocēja sabiedrību. Dž. Dž. Džilindžera un Elīnas Dzelmes attiecību līkloči

Slavenības
2023. gada 6. februārī 06:12 2023. gada 6. februārī 06:12
  Žurnāls "Kas Jauns"
Viņi bija viens no spilgtākajiem pāriem skatuves mākslinieku vidē. Un, lai arī kopš bijušā Dailes teātra galvenā režisora Dž. Dž. Džilindžera un aktrises Elīnas Dzelmes šķiršanās jau daudz ūdeņu aiztecējis, abi ar savām mākslinieciskajām izpausmēm joprojām kacina sabiedrību.

Pirms 13 gadiem Džilim uzradās jauna mūza – Dailes teātra jaunpienācēja Elīna Dzelme, bet jau piecus gadus vēlāk režisors viņai vairs nedeva lomas. Tagad Elīna ir uzrakstījusi skandalozu grāmatu, apprecējusies trešo reizi, bet Džilindžers vairs nestrādā Dailes teātrī, no kura viņu pēc kolektīva lūguma “izmeta” (pareizāk sakot – pats uzrakstīja atlūgumu). Viņš bauda savu sesto laulību, šokē ar pikantām intervijām par seksu un joprojām ir atklāti tiešs. Žurnāls "Kas Jauns" atskatās uz šī bijušā pārīša dzīves līkločiem un to, kā viņiem tagad izveidojusies dzīve.

Dienesta romāns


Nav noslēpums, ka režisors Dž. Dž. Džilindžers ik pa laikam atrada kādu jaunu talantīgu aktrisi, kurai uzticēja lomas izrādē pēc izrādes un kura kļuva par viņa mūzu un favorīti. Tā nu 2009. gadā Džilis savā izrādē "Punktiņa un Antons" Punktiņas lomu iedeva tobrīd vēl pavisam nepazīstamai jaunajai aktrisei, Kultūras akadēmijas studentei Elīnai Dzelmei.

Punktiņa (Elīna Dzelme) un Antons (Lauris Subatnieks) izrādē "Punktiņa un Antons". (Foto: Publicitātes)

Jau visai drīz Dzelme spēlēja vadošās lomas vēl divās Džilindžera izrādēs, bet teātra aprindās paklīda runas, ka precētajam režisoram (Džilindžers tad vēl bija laulībā ar skaistumkopšanas salona "BBbinnija" īpašnieci Binniju Ārbergu) un 20 gadus jaunākajai aktrisei ir kas vairāk par darba attiecībām. Piemēram, kāds bija dzirdējis, ka Elīna kafejnīcā draudzenēm stāstījusi par dēku ar Džilindžeru, kāds zināja teikt, ka Džilindžers bieži manīts Elīnas mājās... Un, kad abi tika piefiksēti vairāku stundu ilgās kopīgās pusdienās, Elīna Dzelme nedz apstiprināja, nedz noliedza aizdomas par izveidojušos dienesta romānu: “Nevaru pateikt, ka neesmu ar viņu gājusi pusdienās, jo mēs strādājam kopā, bet tas jau vēl neko nenozīmē. Pēdējā pusgada laikā viņš man ir gandrīz vai visbiežāk sastaptais cilvēks.”

2010. gadā. (Foto: no izdevniecības Rīgas Viļņi arhīva)

Savukārt Džilis presei pikti attrauca: “Es dzeru kafiju, pusdienoju, vakariņoju, dzeru naktīs ar cilvēkiem, kuri man ir interesanti, un man nav jārēķinās ar jūsu primitīvajiem priekšstatiem, kā, jūsuprāt, būtu pareizi dzīvot. Es dzīvoju savu interesantu dzīvi, bet jums ar to ir problēmas, jo pašiem garlaicīgi...”

No klostera līdz Džilindžeram

Tas viss notika 2009. gada rudenī, jau nākamajā sezonā Elīna Dzelme kļuva par Dailes teātra štata aktrisi, bet Džilindžera laulība ar Binniju Ārbergu izjuka tieši režisora sānsoļa dēļ. Un, kad 2011. gada martā Dzelme atklāja savu pirmo gleznu izstādi, jaunā aktrise žurnālam "Kas Jauns" atzinās, ka, pateicoties Džilindžeram, viņas dzīve pamatīgi izmainījusies.

Proti, Elīna uzaugusi reliģiozā katoļu ģimenē, un 16 gados viņai bijusi doma iestāties klosterī. “Es nevarēju sevi iedomāties kā ārpus baznīcas pastāvošu būtni. Domāju, ka pastāvēt iespējams, tikai visu nakti lūdzoties un meditējot baznīcā. Kad aizgāju uz vidusskolu, ļoti atšķīros no citiem – man bija nodzīti mati, gari, tumši svārki, nelietoju kosmētiku un skaitīju pie sevis pātarus… Ar savu garīgo tēvu pārspriedu iespēju dzīvi turpināt klosterī. Lai arī biju aktīva sportā, piemēram, spēlēju tenisu, no savas dzīves biju izslēgusi puišus, klases vakarus un citus pasākumus. Man šķita, ka tas traucē attīstīties un ka to nekad neuzskatīšu par labu esam. Taču vienā brīdī, sākot domāt, ko baznīca nozīmē man pašai, piedzīvoju tādu kā vilšanos. Sāku mētāties, nesaprast… Meklēt savu vietu, piemēram, labdarībā slimnīcā,” atklāta bija Dzelme.

Vidusskolas laikā Elīnai gan pamazām sākusi rasties interese par to, kas notiek ārpusē – aiz skolas sienas. Iepaticies smēķēt, vērot cilvēkus nakts klubos. 17 gadu vecumā viņai izveidojušās pirmās attiecības ar krietni vecāku vīrieti, un kopā nodzīvojuši četrus gadus. Bet Kultūras akadēmijas studiju pēdējā gadā Elīna piedzīvojusi “otru galējību”. Aktrise stāsta, ka Rīgā, Brīvības ielā, viņai piederējusi darbnīca, kurā kādu laiku mitinājusies, vēlēdamās gleznot. “Pusgadu nodzīvoju kā muklājā… Tas bija pilnīgs ego uzplaiksnījums, kā atzinības trūkuma kompensēšana sevī. Vairs nesapratu, ko īsti vēlos – gleznot vai būt aktrise…” atceras Elīna, neslēpjot, ka tas bijis ļoti smags, bet svētīgs laiks viņas dzīvē, kam punktu pielicis Džilindžera piedāvājums uzņemties Punktiņas lomu izrādē Punktiņa un Antons. “Man nebija variantu – vajadzēja reāli sākt strādāt, un tas mani paglāba. Tāpēc vienmēr par to būšu pateicīga Džilim…”

Lielā mīlestība, kāzas un meita Hanna

Dž. Dž. Džilindžers un aktrise Elīna Dzelme apprecējās 2011. gada 16. maijā Rīgā, Kristus Pestītāja Svētbildes pareizticīgo baznīcā, un kāzās klāt bija tikai jaunā pāra ģimenes locekļi. Bet jau pēc gada Džilindžers un Dzelme kļuva par vecākiem meitai Hannai, kura pasaulē nāca 2012. gada 2. jūlijā.

Pēc kāzām ar Džilindžeru Dzelme intervijā žurnālam "Kas Jauns" atzina, ka bijis grūti sadzīvot ar apziņu, ka uzsākusi attiecības par precētu vīrieti: “Bieži šādas situācijas esmu redzējusi, un mani tas vienmēr kaitinājis. Protams, es būtu bijusi priecīgāka, ja viņš būtu bijis brīvs vīrietis. Bet, kad ar tevi notiek tā lielā mīlestība, nu ko tu vairs vari izdarīt? Es nedomāju ne kādai vīru ņemt nost, ne viņai ko teikt, pats viņš ir pietiekami gudrs, visu nokārtoja samērā laikus... Protams, bija arī nepatīkamie mirkļi, tāpēc man ļoti negribētos, ka vīra bijusī sieva uz mani turētu naidu. Es visām vīra bijušajām sievām esmu ļoti pateicīga, jo viņas jau daļēji manu vīru ir uzaudzinājušas.”

Uzsākot attiecības, viņa nav satraukusies, ka būs Džilindžeram vien īslaicīga draudzenīte. “Es ļoti ātri sajutu, ka esmu satikusi īsto vīrieti. Tādi cilvēki kā viņš apkārt nemētājas. Un, kad beidzot pretim sēdošajā vīrietī ieraudzīju ko tādu, ko tik ilgi biju meklējusi, neko ar sevi vairs nespēju izdarīt. Bailes vai kāda koķetērija atkrita pati no sevis. Attiecības vienkārši sāka dzīvot savu dzīvi,” atklāja Elīna, sakot, ka Džilis viņu piesaistījis ar sarunām, kas ieilgušas līdz rītam, turklāt tieši tā iesākušās viņu attiecības. “Man patīk pafilozofēt, varu stundām un dienām iegrimt kādā jautājumā. Un, kad ieraudzīju vīrieti, kurš man to visu varēja dot, protams, man gribējās runāties! Apsēdāmies, sākām runāt, un pēc tam tik skaties: ārprāts, jau rīts pienācis! Un tas bija bez jebkādām izklaidēm, vienkārši sēdējām pie galdiņa un runājāmies. Man bija tik interesanti! Tā bija tik ilgi nebijusi sajūta! Mīlestība nāca vēlāk. Bet galvenais, ka tas nebeidzas, jo viņš arī visu laiku attīstās, uzsūc jaunu informāciju, lasa grāmatas, skatās filmas, taisa izrādes. Es arī daudz ko daru un vēl no vīra mācos,” īsi pēc kāzām stāstīja Dzelme.

Džilis vairs neliekas ne zinis…

Kopš Džiļa un Elīnas meitas nākšanas pasaulē bija pagājuši vien divi gadi, kad parādījās pirmās aizdomas par krīzi attiecībās, jo pāris reti kad bija redzams kopā. Arī, kad 2014. gada aprīlī Elīna Dzelme kopā ar kolēģi Dārtu Daneviču 24 stundas pavadīja stikla būrī, piedaloties performancē "Dzīvo damies", Džilis pat nepainteresējās, kā sievai klājas.

Toreiz abas aktrises Kalnciema kvartālā ļāvās visu apskatei, atbildēja uz interesentu telefona zvaniem un komunicēja ar draugiem, stāstot par savām izjūtām, diennakti dzīvojot stikla būrī. Kaut aktrisēm šajās 24 stundās varēja piezvanīt ikviens, Džilis par sievu nelikās ne zinis un viņai pat nepiezvanīja.

Toreiz gan Elīna noliedza izskanējušās baumas, ka ģimenes dzīvē iestājusies krīze, vienkārši katrs bija aizņemts ar saviem darbiem – Elīna spēlēja izrādēs Dailes teātrī, savukārt Dž. Dž. Džilindžers Liepājas teātrī iestudēja jaunas izrādes. Taču nepagāja ne divi mēneši, kad spilgtais Dailes teātra mākslinieku pāris paziņoja par šķiršanos! Tas notika pēc kopīgi pavadītajām brīvdienām Turcijā, un šis ģimenes pirmais ceļojums bija ieplānots kā pēdējais salmiņš jūkošās laulības saglābšanai.

“Trijatā ar meitu šis mums bija pirmais ārzemju ceļojums. Un arīdzan pēdējais,” toreiz "Kas Jauns" atzina Elīna, kura pēc šā brauciena atklāti paziņoja, ka šķiras no slavenā režisora. “Jā, mēs ar Džili vairs neesam kopā. Tas bija mūsu abu kopīgs lēmums. Svarīgākais ir tas, ka bērnam joprojām ir abi vecāki. Un galvenais, ka laimīgi, lai arī vairs nedzīvo kopā,” uzsvēra Elīna, piebilstot: “Varu tikai apliecināt, ka iemesls nebija sānsoļi.”

Bijušai sievai nedod lomas

Lai arī pēc paziņošanas par šķiršanos Elīna izteicās, ka ar bijušo vīru ir saglabājušās normālas attiecības un viņa cerot, ka izmaiņas attiecību statusā neieviesīs nepatīkamas pārmaiņas skatuves gaitās, piemēram, tādā veidā, ka pēc šķiršanās bijušais vīrs turpmāk varētu nepiešķirt viņai lomas teātrī, jau nākamā sezona liecināja par ko citu.

Režisora Dž. Dž. Džilindžera un aktrises Elīnas Dzelmes nepilnus trīs gadus ilgusī laulība oficiāli šķirta tika 2014. gada 19. novembrī, un jau nākamā gada sākumā Elīnai vairs neatradās lomas nevienā no Dailes teātra galvenā režisora Džilindžera jauniestudējumiem. Līdz ar to daži teātrmīļi pat izteica aizdomas, vai tikai Džilindžeram bijusī sieva Elīna nav kļuvusi vienaldzīga ne tikai kā sieviete, bet arī kā aktrise. Dzelme žurnālam "Kas Jauns" gan noraidīja izskanējušās bažas, ka neizdevusies ģimenes dzīve varētu būt ietekmējusi viņas karjeru Dailes teātrī. “Noteikti, nē! Repertuārs ar izrādēm, ko teātrī plānots iestudēt, tiek izveidots jau divas sezonas iepriekš. Radošajā ziņā mūsu attiecības ar viņu joprojām ir ļoti labas,” apgalvoja Elīna Dzelme.

Toreiz gan viņa par darba trūkumu nežēlojās, jo filmējās seriālā "UgunsGrēks", bet jau pēc gada aizgāja no Dailes teātra. Komentējot šo savu izvēli, viņa žurnālam "OK!" teica: “Mani neviens nespieda, es to darīju pati. Zini, jūtos jau diezgan veca, man ir tiesības izvēlēties darīt to, ko gribu.”

Attiecības uzlabojās

Pēc šķiršanās gan Elīnai Dzelmei, gan Dž. Dž. Džilindžeram visai ātri izveidojās jaunas attiecības – Elīna apprecējās ar miljonāru Valēriju Maliginu, bet Džilis, kaut arī agrāk apgalvoja, ka laulība ar Dzelmi viņam ir pēdējā, jau sesto reizi stājās precēta vīra godā, apņemot par sievu informācijas tehnoloģiju uzņēmuma menedžeri un rakstnieci Ingu Grencbergu.

Tikmēr savstarpējās attiecības bijušajiem laulātajiem izdevās saglabāt labas. “Mūsu attiecības turpinās. Tikai ne kā vīram ar sievu, bet kā labiem draugiem, kolēģiem un mūsu meitas vecākiem,” atzina Elīna, un līdzīgi pēc šķiršanās izteicās arī Džilis. Pat vēl vairāk – Elīnai izveidojās arī labas attiecības ar Džiļa jauno mīlu Ingu Grencbergu, kurai pat uzticēja pieskatīt mazo meitiņu Hannu, kad 2015. gada sākumā Dzelme atklāja savu jau ceturto personālizstādi "Pirmses", uz kuru bija uzaicinājusi bijušo vīru. “Jā, es viņu aicināju. Nebija pat nekādu citu domu. Mums arī pēc šķiršanās ir ļoti labas, pat brīnišķīgas attiecības! Džilis ir bijis klāt daudzos manos radošajos projektos. Es viņu ļoti cienu, un mums ir abpusēja saprašanās. Saista arī tas, ka mums tomēr ir kopīgs bērns.”

Inga un Elīna. (Foto: no izdevniecības Rīgas Viļņi arhīva)

Ar Džili bija brīnišķīgs laiks

Vairākus gadus pēc šķiršanās bijušie mīlnieki intervijās varēja atklāti izteikties par neveiksmīgo laulību. Piemēram, Elīna žurnālam "Patiesā Dzīve" atzinās, ka, par spīti visam, kopdzīve ar skandalozo režisoru bijis brīnišķīgs laiks: “Nezinu, kā ir citām jaunām aktrisītēm un padzīvojušiem režisoriem. Man tas bija brīnišķīgs laiks. Džilis ir jauks, erudīts cilvēks ar bagātu iekšējo pasauli. Tas bija ieguvums gan man, gan, ceru, arī viņam. Ja ir interesanti un viss notiek, kāpēc gan ne?”

Savukārt Džilis pirms diviem gadiem žurnālam "Kas Jauns" atklāti teica: “Man ideālas attiecības ar Elīnu radās tad, kad izšķīrāmies. Laulība neizdevās, jo kaut kādā ziņā es esmu spridzeklis un viņa ir spridzeklis. Grūti bija kopā. Gribas mājās mieru, bet, ja otrs mājās ir tāds pats... Mēs ar Elīnu izšķīrāmies draudzīgi. Šobrīd ir tā, ka mēs ar Ingu ejam uz Elīnas mātes dzimšanas dienu. Viņa ir ome manai meitai. Man pat ir sajūta, ka mēs ar Elīnu esam ģimene. Jā, es nemaksāju alimentus. Tos viņa no manis neprasa. Iespējams tāpēc, ka sīkais ilgstoši un bieži dzīvo pie manis un pie mums ar Ingu. Arī Inga ar Elīnu ir sadraudzējušās.”

Bet par to, ka Džilim savulaik bijušas ne vienas vien attiecības ar jaunajām talantīgām aktrisēm, viņš reiz uz tiešu jautājumu, cik aktrišu izgājušas caur viņa gultu, atbildēja: “Ne ar vienu aktrisi, strādājot teātrī, neesmu gulējis. Izņemot Dzelmi, bet Dzelme bija 4. kursā un vēl nebija Dailes teātra aktrise. Un nav nekā garlaicīgāka par attiecībām ar aktrisēm. Kāpēc? Tāpēc, ka viņas ir neīstas. Kāras pēc uzmanības. Pārspīlēti vērstas uz sevi. Visiem saviem draugiem esmu teicis, lai neielaižas ar aktrisēm. Neesmu gulējis ne ar vienu Dailes teātra aktrisi. Vai man ar viņām jāpārguļ, lai viņas dabūtu lomas?”

Katram savi skandāli

Lai arī Džilindžers un Dzelme jau dzīvoja katrs savu dzīvi, viņi pat pret savu gribu turpināja “izklaidēt” sabiedrību ar dažādiem skandāliem. Piemēram, Elīnai dzīve sagriezās kājām gaisā 2017. gada 9. decembrī, kad pēkšņā nāvē aizsaulē devās viņas vīrs Valērijs Maligins. Elīna tika izraidīta no mājvietas, pārdzīvoja milzu skumjas, iedzīvojoties depresijā, cīnījās par vīra mantojumu, dalot miljonus, un mēģināja slēpties no realitātes alkoholā. Šie gadi viņai bijuši īsta cīņa, kurā talkā nācis pat psihiatrs.

Savukārt Džilindžers pēc teātra kolektīva sūdzībām par režisora darba stilu zaudēja amatu Dailes teātrī. Toreiz arvien vairāk tika kritizēta Dž. Dž. Džilindžera radošā darbība, turklāt vairāki viņa iestudējumi vienkārši izgāzās. Tā tas bija ar izrādi "Amerika jeb Bez vēsts pazudušais", arī mūzikls "Žanna d’Arka" saņēma bargu kritiku, ka savulaik tik talantīgais režisors sevi ir izsmēlis.

Pēc šīm Džilindžera neveiksmēm pacietības mērs bija pilns arī Dailes teātra kolektīvam, kas sabuntojās, protestējot pret teātra mākslinieciskā vadītāja darba stilu un attieksmi pret aktieriem. Lielākie revolucionāri bija Dailes teātra zvaigznes Artūrs Skrastiņš, Rēzija Kalniņa un Juris Žagars, kas kopā ar kolēģiem laikā, kamēr galvenais režisores baudīja atpūtu Indijā, atklātā vēstulē Dailes teātra direktoram norādīja, ka Džilindžera darba stils, radošais potenciāls, personiskās īpašības diemžēl vairs nav savienojamas ar Dailes teātra mākslinieciskā vadītāja amatu.

Rezultātā Džilindžers 2019. gada 7. oktobrī pēc 19 Dailes teātra galvenā režisora un septiņiem teātra mākslinieciskā vadītāja amatā aizvadītiem gadiem atkāpās, vēl jo vairāk – pat paziņoja, ka turpmāk teātriem viņš kā režisors ir zudis, jo pārrauj visas saites ar teātra mākslu un izrādes vairs neiestudēs. Tiesa gan, pēc neilgas pauzes viņš atgriezās režijā, ik sezonu Liepājas teātrī iestudējot pa kādai izrādei, par vienu no tām – "Polianna" – pat saņemot "Spēlmaņu nakts" nomināciju "Gada izrāde bērniem". Savukārt par notikušo skandālu Dailes teātrī Džilis izteicās, ka tā, viņaprāt, bijusi kolēģu nodevība.

Ievas Adamss raidījumā "Dž. Spot" Džilindžers atklāja, ka šī aktieru revolūcija notikusi atriebīgu iemeslu dēļ. “Ar ko viss sākās? Izrādi tev ir pienākums izrādīt kaut kādā procesā, un mīļajai aktrisei Rēzijai Kalniņai kaut ko aizrādīju attiecībā uz procesu. Tu zini Rēziju – momentāni šauj petardes gaisā, un šie sprādzieni ir bīstami. Ļoti jūtīgi tas jādara, es to centos, bet... nu labi. Rezultātā viņai nākamajā dienā ir TV pārraide, un viņa pasaka to, ko viņa pasaka. Ir skaidrs – viņa šauj petardes gaisā. Es arī viņu saprotu, man pret viņu nav nekādu baigo aizvainojumu. Tā ir Rēzija... Nu kā tu apvainosies uz sievieti? Pieslēdzas Juris Žagars – tagadējais Dailes teātra direktors. Juris Žagars – arī viss skaidrs – tas ir okei. Jo es viņam “sačakarēju” sapnīti par koncertzāli Dailes teātrī.

Un skaidrs – Juris Žagars – tā ir ļoti spēcīga personība, ļoti ambicioza, un, ja tu viņam kaut ko “noairē”, pretsitiens būs agri vai vēlu.

Bet tā ir godīga spēle. Es tevi kaut kur “noairēju”, un tu pēc tam mani kaut kur “noairē” – ar to rēķinies. Tas ir neizbēgami,” savu sāpi izteica Dž. Dž. Džilindžers, skarbus vārdus veltot arī Artūram Skrastiņam.

Saistītās ziņas

"Viņu mainīt nebija iespējams," - Inga Grencberga par kopdzīvi ar Džilindžeru
Dž.Dž.Džilindžera sieva Inga Grencberga atklāj pikantu noslēpumu - viņa ļāvusies vagīnas dūmošanas rituālam
Muzicē Žoržs Siksna un atnāk arī Džilindžers - Elīna Maligina nosvin jubileju ar jestru ballīti

“Nu, un tad mans draudziņš Artūrs Skrastiņš – tas ir galvenais motīvs visā šajā spēlē. Cilvēks, ar kuru mēs kopā mācījāmies, ar kuru visu radošo dzīvi teātrī... Kurš ir ļoti spēcīgs profesionālis, ļoti labs aktieris – viss kārtībā. Bet! Tad, kā mēs zinām, pēc “Rēzijas petardēm” – nākamajā dienā pēc pirmizrādes es aizbraucu uz Goa, un Artūrs Skrastiņš sasauca sapulci! Jo sajuta, ka tagad viņš var kaut ko bīdīt. Ja runājam par viņa motivāciju, tad varu pateikt – tā bija atkal iespēja atgūt kaut kādu līderību ar šo visu organizēšanu, jo pēdējos gados viņš tā kā bija “izkritis” no teātra pirmā trijnieka, lai gan pirms tam visu laiku bija numur viens. Un arī presei paziņoja, ka teātrī krīzes nav – tātad visiem viss ir kārtībā, vienīgais, kuram ir krīze, esmu es – Džilindžers. Bet, vecīt, tev pašam ir krīze! Tu esi izkritis no “trijnieka”, tev pēdējos gados nekas nesanāk. Kurš ir vainīgs? ... Nevaru nepiekrist teicienam, ka Artūrs Skrastiņš ebrejus glābj tikai filmās, bet dzīvē, iespējams, pirmais parādīs, kur viņi slēpjas. Nu diemžēl ne vienmēr labs, kruts aktieris ir arī okei cilvēks. Man viņā ir liela vilšanās. Un arī pēc tam tāpat viņu pastūma maliņā,” tā Dž. Dž. Džilindžers.

Intervē eskorta meitenes

Kopš šiem notikumiem jau daudz ūdeņu aiztecējis, taču bijušais Dailes teātra mākslinieku koši skandalozais pāris turpina ar savām radošajām darbībām provocēt sabiedrību. Katrs atsevišķi un katrs savā veidā, protams!

Piemēram, Džilindžers ik pa laikam iestudē pa kādai izrādei un bauda laulības dzīvi ar Ingu Grencbergu, ko režisors beidzot dēvē par ideālo un kas ir jau ilgākā laulība viņa raibajā dzīvē, sasniedzot kopdzīves rekordu – sešus gadus. Par to, ko tagad dara Džilis, zināmā mērā var noprast pēc viņa intervijas 55 gadu dzimšanas dienā žurnālam "Kas Jauns". Toreiz, pirms pusotra gada, Džilindžers stāstīja, ka raksta grāmatu par vīrieti, kurš ir vīlies pasaulē un kuru interesē tikai grāmatas un sievietes. Vēl viņš aktīvi lasa grāmatas, dienā pievārot vidēji 300 lappuses, un gadā izlasot ap 300 grāmatām, tām iztērējot daudzus simtus eiro. Bet bez teātra gan varot iztikt.

Savukārt tagad Džilindžers provocē sabiedrību sarunu šovā par un ap seksu "Dziļi ar Džili", kur viņš uz pikantām un pavisam atklātām saunām aicinājis gan porno aktrises, gan prostitūtas, gan svingerus un žigolo, kas dalījās savā pieredzē un reālajos stāstos. Bet pavisam nesen Džilis, kurš pirms pusotra gada žurnālam "Kas Jauns" atklāja, ka mēdzot iedzert viskiju arī tā, ka beigas neatceras, uzstādīja reibuma rekordu Krivenči raidījumā "Pāļa bazars", sasniedzot četras promiles!

Apprec klasesbiedru

Tikmēr Elīna Dzelme tikusi pāri savas dzīves lielākajai traģēdijai pēc vīra Valērija Maligina nāves. Pa šo laiku viņa nomainīja identitāti un pieņēma literāro pseidonīmu Helen Ora, ar ko atkal lika par sevi sabiedrībai runāt, radot animācijas filmu "Panic" un sarakstot skandalozi atklāto grāmatu "Panika", kas pavisam īsā laika posmā iekļuva Latvijas pirktāko grāmatu topā. Vēl Elīna iegādājās nolaistu lauku īpašumu Vidzemē pie Gaujas, ko pašas rokām sāka sakopt.

Nu arī Elīna atkal kļuvusi par precētu sievu – aizvadītā gada 21. septembrī Gibraltārā viņa apprecējās ar 36 gadus veco Reini Kalnaelli. Ar populāro animācijas filmu "Zelta zirgs" un "Joka pēc alfabēts" režisoru Elīna esot pazīstama jau kopš skolas laikiem – sēdējuši Rīgas Kultūras vidusskolā vienā solā, bijuši labākie draugi un starp viņiem pat bijis īss romāniņš. Vēl pēc tam ik pa laikam viņu ceļi bija krustojušies dažādos projektos, arī animācijas filma "Panic" pirms pusotra gada bija abu kopdarbs.

Vēl pirms dažiem gadiem Reinis Kalnaellis bija precējies ar kinorežisori un žurnālisti Lieni Laviņu, un zīmīgi, ka 2020. gada oktobrī tiesā tika pieņemts lēmums par Reiņa Kalnaeļļa un viņa toreizējās sievas Lienes Kalnaellas laulāto attiecību statusa maiņu – visas mantas šķirtību. Toreiz uz "Kas Jauns" jautājumu, kāds iemesls šādai tiesvedībai un vai tas nav saistīts ar laulības krīzi, režisors atbildēja, ka viņam ar šo tiesas lēmumu nav nekāda sakara, jo laulāto vārdu un uzvārdu tik tiešā līdzība esot tikai nejauša sakritība...

Citi šobrīd lasa

Arī paši spēcīgākie nav pasargāti. Ļoti nepatīkamā situācijā nonāk savulaik izcilais basketbolists Kambala 1
Igaunijā atklāts grupējums, kas darbojies Krievijas specdienestu uzdevumā
Putins: "Krievijas karaspēks virzīsies dziļāk Ukrainā" 2